McDonald's Caspers zet al jaren actief in op het afhandelen van klantenklachten. Zo kan de McDonald's een negatieve klantervaring omvormen tot een positieve klantervaring. Om de huidige aanpak te digitaliseren werkt McDonald's Caspers samen met Coupontools en Smstools
Coupontools: De digitale vouchers, die klanten ontvangen na het indienen van een klacht, werden ontworpen met de Coupontools software. Deze vouchers ter waarde van een gratis menu of drankje konden slechts één keer gebruikt worden. Na het inwisselen was de voucher ongeldig. Dankzij deze digitale aanpak weet McDonald's Caspers precies wie in gaat op de voucher. Dit is vitale informatie.
Smstools: De digitale vouchers werden automatisch per SMS bezorgt aan de betreffende klant. De klant ontvangt het bericht, opent de voucher in de browser en kan deze voucher inwisselen aan de kassa. Automatische verzending was mogelijk dankzij de connectie tussen Coupontools, McDonalds' CRM en de Smstools software.
Start vandaag met Smstools en verstuur SMS via internet